Cum îmi pot crea un cont pe site?
Pentru a vă crea un cont, accesați secțiunea "ÎNREGISTRAȚI-VĂ PENTRU A PRIMI OFERTELE NOASTRE SPECIALE!" și completați formularul cu informațiile necesare, cum ar fi numele, adresa de e-mail și parolă. După completarea formularului, veți primi un e-mail de confirmare pentru activarea contului.
Am uitat parola contului meu. Ce pot face?
Dacă ați uitat parola, accesați secțiunea "Ți-ai uitat parola?" și introduceți adresa de e-mail asociată contului dvs. Veți primi un link pentru resetarea parolei pe e-mail.
Cum pot actualiza informațiile din contul meu?
Pentru a actualiza informațiile personale, logați-vă în contul dvs. și accesați secțiunea "Setări cont". Aici puteți modifica datele personale, adresa de livrare sau parola.
Cum pot comanda?
Pentru a plasa o comandă pe site-ul nostru, urmați acești pași simpli:
Veți primi un e-mail de confirmare cu detaliile comenzii tale.
Cum pot urmări comanda după ce a fost expediată?
După ce comanda dvs. a fost expediată, veți primi un e-mail de confirmare care include un număr de urmărire. Puteți folosi acest număr pe website-ul curierului pentru a urmări statusul livrării. De asemenea, puteți accesa secțiunea "Comenzile mele" din contul dvs. pe site-ul nostru pentru a vedea informații actualizate despre statusul comenzii.
Unde pot vedea comenzile mele?
Pentru a vedea comenzile dvs., trebuie să vă autentificați în contul dvs. pe site. Odată logat, accesați secțiunea "Contul meu" și apoi "Comenzile mele". Aici veți găsi o listă a tuturor comenzilor dvs., atât cele în curs de procesare, cât și cele finalizate. Puteți da click pe fiecare comandă pentru a vedea detalii specifice, inclusiv statusul livrării și istoricul comenzii.
În cât timp se procesează comanda?
Comenzile sunt de obicei procesate în termen de 24-48 de ore de la plasarea comenzii. Timpul de procesare poate varia în funcție de disponibilitatea produselor și de volumul de comenzi. După procesarea comenzii, timpul de livrare depinde de metoda de livrare aleasă la finalizarea comenzii. Veți primi un e-mail de confirmare când comanda dvs. este procesată și un alt e-mail cu informații de urmărire când comanda este expediată. Pentru comenzi speciale sau personalizate, timpul de procesare poate fi mai lung, iar detalii suplimentare vor fi comunicate în descrierea produsului sau prin e-mail.
Ce presupune plata Online cu card bancar?
Online cu card bancar prin EuPlătesc (Visa/Maestro/Mastercard).
În cazul opțiunii de plată "Online prin card bancar" veți fi redirecționat către pagina securizată a procesatorului de plăți unde veți completa un formular cu informațiile despre cardul dumneavoastră.
Plățile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa și MasterCard (Visa/Visa Electron și MasterCard/Maestro) se efectuează prin intermediul sistemului "3-D Secure" dezvoltat de organizațiile de carduri Visa/MasterCard și care asigură tranzacțiilor on-line același nivel de securitate ca al celor realizate la bancomat sau în mediul fizic, la comerciant.
"3-D Secure" asigură în primul rând că nicio informație legată de cardul dumneavoastră nu este transferată sau stocată, la niciun moment de timp, pe serverele magazinului virtual.
Important de știut! - Pentru plățile prin card bancar nu este perceput niciun comision de la deținătorul de card!
Se poate plati ramburs?
Da, oferim opțiunea de plată ramburs pentru clienții care doresc să plătească în momentul livrării. Această opțiune este disponibilă pentru anumite destinații și poate implica costuri suplimentare de manipulare. Vă rugăm să verificați la finalizarea comenzii dacă opțiunea de plată ramburs este disponibilă pentru locația dvs.
Cum sunt apărat în cazul în care optez pentru plata cu cardul?
Securitatea tranzacțiilor dvs. este de cea mai mare importanță pentru noi. Atunci când efectuați plăți cu cardul pe site-ul nostru, utilizăm tehnologii avansate de criptare și securitate pentru a proteja datele dvs. personale și financiare.
Toate tranzacțiile sunt procesate prin gateway-uri de plată sigure, care asigură că informațiile dvs. de card sunt protejate și nu sunt accesibile de către terți. De asemenea, nu stocăm informațiile cardului dvs. de credit sau debit pe serverele noastre, pentru un nivel suplimentar de securitate.
Cât timp durează livrarea?
Timpul de livrare variază în funcție de locația dvs. și de metoda de livrare aleasă la plasarea comenzii. În general, livrarea standard durează între 3-5 zile lucrătoare pentru destinațiile din interiorul țării și 7-14 zile lucrătoare pentru livrările internaționale.
Care este termenul de livrare?
Pot alege livrare la easy-box?
Da, oferim opțiunea de livrare la easy-box (puncte de colectare automate) pentru clienții care preferă flexibilitatea de a ridica pachetul la un moment convenabil. Această opțiune este disponibilă în anumite zone și poate fi selectată la finalizarea comenzii. Vă rugăm să verificați disponibilitatea acestei opțiuni în zona dvs. și să selectați locația easy-box preferată.
Ce companie de curierat îmi pot alege?
Colaborăm cu mai multe companii de curierat de încredere pentru a oferi servicii de livrare rapide și sigure. La finalizarea comenzii, veți putea alege dintre diferite opțiuni de curierat disponibile pentru locația dvs., inclusiv, dar nu limitat la, Sameday, Cargus și DPD. Disponibilitatea companiilor de curierat poate varia în funcție de destinație și de dimensiunea sau greutatea pachetului.
Ce beneficii de retur am?
Ne angajăm să oferim clienților noștri satisfacție totală cu fiecare achiziție. Dacă, din orice motiv, nu sunteți complet mulțumit de produsul achiziționat, aveți posibilitatea de a-l returna pentru a primi un schimb sau rambursarea completă a sumei plătite. Beneficiați de suportul nostru complet în procesul de retur, inclusiv asistență pentru pregătirea și expedierea returului.
Cum trimit un retur?
Pentru a returna un produs, urmează acești pași simpli:
Vă rugăm să rețineți că produsele trebuie să fie returnate în aceeași condiție în care au fost primite, neutilizate și în ambalajul original, pentru a fi eligibile pentru retur.
Nu pot fi returnate produse menționate în “Politica de Livrare și Returnare” la “Categorii de produse cu condiții speciale de retur".
În cât timp pot returna produsele?
Produsele pot fi returnate în termen de 14 de zile calendaristice de la data primirii.
Este posibilă înlocuirea directă a unui articol returnat?
Desigur, vă rugăm să luați legătura cu noi. Ne dorim să vă facem experiența cât mai plăcută.
Cât timp durează până când primesc înapoi banii pentru retur?
Odată ce primim produsul retur, acesta va fi evaluat de departamentul nostru de calitate. Dacă returul este acceptat, vom procesa schimbul sau rambursarea în termen de 14 zile lucrătoare.
Care este procedura de retur?
Pentru a iniția un retur, vă rugăm să urmați pașii de mai jos:
Vă rugăm să rețineți că produsele trebuie să fie returnate în aceeași condiție în care au fost primite, neutilizate și în ambalajul original, pentru a fi eligibile pentru retur. Excepțiile de la această politică vor fi clar specificate în descrierea produsului.
Unde pot depune o sesizare ANPC?
Pentru a depune o sesizare la ANPC, aveți mai multe opțiuni:
Care este numărul de telefon ANPC pentru reclamații?
Numărul de telefon pentru sesizări ANPC este 021 9551.
Ce drepturi am ca și consumator?
Ca și consumator în România, aveți o serie de drepturi fundamentale, printre care: